piątek, 15 maja 2015

Moje fotografie. Kosz z warzywami.

warzywa kosz warzywniak
Warzywa z warzywniaka


Mówi się, lepiej późno niż wcale, dlatego postanowiłam, że zgodnie z ekologicznymi trendami zrezygnuję z woreczków jakie oferują sprzdawcy na bazarach czy w warzywniakch, zaopatrzę się w koszyk i wszystkie zakupione warzywa i owoce będę w nim nosiła. 

Tak też zrobiłam, koszyk jest mały i pożyczony ale już niedługo kupię sobie oryginalny wyplatany ręcznie tradycyjny turecki koszyk jakiego nie powstydziłby się żaden ekolog :)


turecki kosz pleciony
Oryginalny turecki pleciony kosz

kosz pleciony turecki
Oryginalne tureckie plecione kosze

4 komentarze:

  1. Popieram i zazdroszczę koszyka, ale jeszcze bardziej bazaru i warzywniaka, ja tu niestety mam do wyboru Rewe lub Rewe, choć widziałam, że niektórzy już też tam nawet chodzą z własnymi pojemnikami :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie - ale nie dotyczące koszyka, lecz jego zawartości :) Czy mogę prosić o podanie nazwy liści (to chyba rodzaj sałaty), które się w koszyku znajdują (lewa strona zdjęcia)? Są przepyszne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po polsku - portulaka, po turecku - semizotu.

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...