piątek, 26 maja 2017

Menu ramazanowe dzien 1

Sobota to pierwszy dzień muzułmańskiego postu więc jutro już wieczorem albo nad ranem przygotujemy pierwszy posiłek przed postem zwany sahur. Ja będę się starała codziennie podać Wam menu na kolejne dni postu. Niestety ze względu na obowiązki nie jestem w stanie przygotować nowych potraw więc będę wykorzystywała przepisy na potrawy, które mam już na blogu. 
Za dwa tygodnie lecę do Polski i mam nadzieję, że tam znajdę więcej czasu na gotowanie.
Wydaje mi się, że stali Czytelnicy bloga wiedzą co to za post muzułański i na czym on polega ale dla tych, którzy są tu pierwszy raz napiszę, że post w miesiącu Ramazan polega na powstrzymaniu się od jedzenia i picia od wschodu do zachodu słońca. Ze względu na brak nowych przepisów postanowiłam codziennie krótko opisywac moje doświadczenia i przemyslenia odnośnie postu. Tyle na dziś :)

A teraz zapraszam na pierwsze ramazanowe menu.

Sahur:
Borek z warzywami

Iftar:
Zupa z kotlecikami kofte i warzywami
Sałatka ziemniaczana na ostro
Un kurabiyesi

Klikajcie w nazwy potraw by otworzył się przepis.
Smacznego!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...